ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Καλώς ήρθατε στη Σχολή Οδηγών μας!
Η ιστορία μας ξεκινάει το 1981, όταν ο πατέρας μου ίδρυσε αυτή τη σχολή με το όραμα να εκπαιδεύει υπεύθυνους και ικανούς οδηγούς. Από το 2004, έχω αναλάβει τη σχολή και συνεχίζω με το ίδιο πάθος και δέσμευση να προσφέρω ποιοτική εκπαίδευση οδήγησης.
Είμαι δάσκαλος οδήγησης με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας και μηχανολόγος μηχανικός. Μέσα στα χρόνια, έχουμε βοηθήσει πάνω από 500 οδηγούς να βγουν στους δρόμους με αυτοπεποίθηση και ασφάλεια. Η μοναδικότητά μας έγκειται στη φιλοσοφία μας: δίνουμε προτεραιότητα στην εκμάθηση της οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες και λιγότερο στην απλή απόκτηση του διπλώματος οδήγησης.
Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε υπεύθυνους και ικανούς οδηγούς που θα μπορούν να ανταπεξέλθουν σε κάθε κατάσταση που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο δρόμο. Ελάτε να μάθετε να οδηγείτε μαζί μας και να γίνετε μέλος της μεγάλης μας οικογένειας οδηγών!
Σας περιμένουμε να ξεκινήσουμε μαζί αυτό το υπέροχο ταξίδι της εκμάθησης οδήγησης!
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΊΩΜΑ
Η Πρακτική εκπαίδευση στο ΚΕΝΤΡΟ ΜΑΣ συντελείτε σε 2 Στάδια. Η πολύχρονη εμπειρία μας έχει διδάξει ότι οι υποψήφιοι πρέπει:
Συγκεκριμένα στο:
- 1ο Στάδιο: Ο υποψήφιος θα εξοικειωθεί με τον Χειρισμό & την Οδήγηση του οχήματος,( Τα μαθήματα αυτά γίνονται σε ήσυχες περιοχές όπως το Μαρούσι, Κεφαλαρι , Κηφισσιά , Βριλίσια, Πεύκη, Χαλάνδρι, Πεντέλη, Μελλίσια)
- 2ο Στάδιο: Ο υποψήφιος θα διδαχθεί Κυκλοφοριακή αγωγή και την σωστή νοοτροπία οδήγησης.Αυτό το μέρος γίνεται πολύ εύκολο και μπορεί να προχωρήσει πολύ σε βάθος αν υπάρχουν ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ, αντίθετα γίνεται πολύ δύσκολο όταν δεν υπάρχουν ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ
Προσέξτε πως οι ΝΕΟΙ οδηγοί αποκτούν την νοοτροπία των παλαιών παρόλο που όταν απεφοίτησαν από την ΣΧΟΛΗ είχαν μάθει και εφάρμοζαν εντελώς διαφορετικά πράγματα. Όταν η ΕΜΠΕΙΡΙΑ του ΝΕΟΥ ΟΔΗΓΟΥ αυξάνεται και αποκτά λίγο αυτοπεποίθηση, βλέπει τους γύρω του πως οδηγούν δηλ. φίλοι-γονείς κ.λ.π. οι οποίοι είναι και τα πρότυπα του και επηρεάζεται αρνητικά , ενώ θα έπρεπε εκείνος , σαν νέος οδηγός, να επηρεάζει την δικιά τους οδήγηση .
Να αναφέρουμε μερικά ενδεικτικά παραδείγματα για καλλίτερη κατανόηση:
Να βλέπει οδηγούς:
- Να οδηγούν συνεχώς στην μεσαία ή στην αριστερή λωρίδα σε αυτοκινητόδρομο , την στιγμή που η δεξιά λωρίδα είναι τελείως ελεύθερη
- Να στρίβουν αριστερά και να εισέρχονται στο αριστερό ρεύμα του δρόμου που ευρίσκονται ή που πρόκειται να εισέλθουν.
- Να παραβιάζουν ΣΤΟΠ χωρίς λόγο
- Να σταθμεύουν επάνω στο πεζοδρόμιο χωρίς λόγο κ.λ.π.
ΒΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στο 1ο Βήμα θα μάθουν να χειρίζονται το όχημα τους. Η δραστηριότητα αυτή θα πρέπει να κατευθύνεται από το ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ του ατόμου και όχι από την σκέψη του, δηλαδή να έχουν δημιουργηθεί ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ. Εάν σε αυτό το στάδιο ο χρήστης του δρόμου δεν έχει εκπαιδευθεί ικανοποιητικά, δεν θα μπορέσει να εκπαιδευθεί αποτελεσματικά και στο 2ο στάδιο.
Ο υποψήφιος θα εξοικειωθεί με τον Χειρισμό & την Οδήγηση του οχήματος,( Τα μαθήματα αυτά γίνονται σε ήσυχες περιοχές όπως το Μαρούσι, Κεφαλαρι , Κηφισσιά , Βριλίσια, Πεύκη, Χαλάνδρι, Πεντέλη, Μελλίσια)
ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ
Η επιλογή της κατάλληλης σχολής οδηγών είναι το σημαντικότερο μέρος της εκπαίδευσής σας. Θα έχετε ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ αποτελέσματα, εάν δώσετε ιδιαίτερη σημασία σε αυτό το μέρος.
Θα σας αναλύσω κάποιες βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθήσετε, προκειμένου να επιλέξετε την καταλληλότερη για εσάς ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ.
Πρέπει να πληρούνται οι ακόλουθες σημαντικές προϋποθέσεις για να κάνουν μια σχολή οδηγών ελκυστική για κάποιον υποψήφιο:
Για να γίνει κάποιος καλός οδηγός, απαιτείται να υπάρχουν ο καλός εκπαιδευτής και ο καλός μαθητής. Αυτό σημαίνει καλή τεχνική επάρκεια του εκπαιδευτή και όλου του προσωπικού της σχολής. Σωστή τεχνική επάρκεια θεωρείται η γνώση του αντικειμένου που λέγεται όχημα και η κυκλοφοριακή αγωγή.
Ο ΣΩΣΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΕΠΑΡΚΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ. Η προσπάθεια ενός τέτοιου εκπαιδευτή εκτιμάται δεόντως από τους γνωρίζοντες, που ευτυχώς είναι και η πλειοψηφία των πολιτών.
Μην παρασύρεστε από τις σειρήνες και ΔΩΣΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στα ακόλουθα:
-Επισκεφτείτε τις υποψήφιες σχολές, θα μάθετε πολλά και σημαντικά πράγματα.
-Ζητήστε από τη σχολή να δεσμευτεί εγγράφως για όλα όσα προσφέρει. Εάν δεν το κάνει, μην ασχολείστε.
-Διπλώματα με 300-350 € και όλα πληρωμένα δεν υπάρχουν και, αν υπάρχουν, είναι σχολές αμφίβολης αποτελεσματικότητας. Δικαιολογούνται δε στον εαυτό τους, λέγοντας ότι για τα χρήματα που πληρώνει ο υποψήφιος αυτή είναι η εκπαίδευση που πρέπει να κάνουν. Υπάρχει βέβαια και το χειρότερο και πολύ συχνό φαινόμενο να σας πάρουν τα χρήματα με άλλους τρόπους. Αφού λοιπόν θα σας τα πάρουν τα χρήματα, προτιμήστε μια σωστή σχολή.
-Μην επιλέγετε τη σχολή οδηγών με μόνο κριτήριο τη χαμηλή τιμή (ΜΟΝΟ οι φόροι του κράτους ξεπερνούν τα 150 €).
-Προτιμάτε τις σχολές που προσφέρουν υψηλό έργο και ανταγωνιστική τιμή και όχι σχολές με χαμηλό έργο και χαμηλή τιμή.
-Οι σωστές σχολές δουλεύουν κυρίως με συστημένους υποψηφίους και όχι με περαστικούς.
-Προστατέψτε:
Πρώτα τον εαυτό σας από τους επιτήδειους, και δεύτερον τις σχολές που επιθυμούν να προσφέρουν σημαντικό έργο στην κοινωνία (και υπάρχουν πολλές), διαφορετικά θα υποστούμε όλοι τις συνέπειες της επιπολαιότητάς μας.
Θεωρούμε αυτονόητο ότι η οικονομική συγκυρία είναι τέτοια, που σας αναγκάζει να επιλέγετε χαμηλά δίδακτρα. Προσέξτε μόνο, γιατί παίζετε με τη ζωή σας και όχι με την τσέπη σας.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ:
Βρείτε τις σωστές σχολές, κάνοντας έρευνα ή ρωτώντας φίλους και γνωστούς, και μεταξύ αυτών επιλέξτε τη χαμηλότερη τιμή.
Ακόμη επισκεφθείτε τα site των υποψήφιων σχολών. Ο σωστός επαγγελματίας δεν κρύβει τίποτα από τον υποψήφιο και δείχνει πόσο κατηρτισμένος και αποτελεσματικός είναι με το πόσο μεθοδικά έχει στήσει τον ιστότοπό του, και όχι με το πόσο εντυπωσιακός είναι αυτός.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης που ακολουθεί δεν είναι δεσμευτικό και αφορά αρχάριο μαθητή ηλικίας 18 χρονών.
¨Οσο η ηλικία αυξάνεται τόσο αυξάνεται και ο αριθμός των μαθημάτων που θα χρειαστούν για την ίδια απόδοση ενός μαθητή ηλικίας 18 χρονών(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και οι εξαιρέσεις)
Τα παραπάνω είναι προιόν στατιστικής έρευνας που αφορά παλιούς μας μαθητές από την μέχρι τώρα πολύχρονη εμπειρία μας.
Το πρόγραμμα αφορά τα υποχρεωτικά μαθήματα δηλαδή 25 ώρες των 45 λεπτών(τα οποία όμως συνήθως τα κάνουμε 2χ 45 λεπτά/μάθημα άρα μιλάμε για 13 μαθήματα
1η Μαίου 2024
1ο Μάθημα
Γνωρημία με τον δάσκαλο.
Επεξήγηση βασικών χειριστηρίων.
Εκμάθηση τοποθέτησης του οχήματος στον χώρο.
Εφαρμογή αυτών.
Σε αυτήν την φάση ο μαθητής χειρίζετε μόνο το τιμόνι
1η Μαίου 2024
2 Μαίου 2024
2ο Μάθημα
Εφαρμογή 1ου μαθήματος και στην συνέχεια επεξήγηση μοχλού και χρήση ταχυτήτων.
3 Μαίου 2024
3ο Μάθημα
Εφόσον μπορεί και εφαρμόζει της γνώσεις των δύο προηγούμενων μαθημάτων προχωράμε στην επεξήγηση και σωστή χρήση του συμπλέκτη
3 Μαίου 2024
4 Μαίου 2024
4ο Μάθημα
Επανάληψη χρήσης του συμπλέκτη και δυσκολευουμε λίγο τον μαθητή βάζοντας και ανηφόρες μαθαίνοντας το "τρέμουλο" και την ισσοροπία με τον συμπλέκη.Ταυτόχρονα πάμε και σε λίγο πιο κεντρικούς δρόμους για να εξοικοιώνεται με την κανονική ταχύτητα κυκλοφορίας
5 Μαίου 2024
5ο Μάθημα
Μικρή επανάληψη με τον συμπλέκτη και προχωράμε στην επεξήγηση της χρήσης του γκαζιού και του φρένου.Εδώ δίνουμε ιδιαίτερη σημασία ειδικά στην χρήση του φρένου για να μάθει να το χρησημοποιεί σωστα.Σε αυτό το σημείο αρχίζει και μαθαίνει την συμπεριφορά που θα πρέπει να έχει έναντι των άλλων χρηστών του δρόμου(πεζοί,οχήματα,ποδήλατα) και του εξηγούμε ότι τα ατυχήματα γίνονται επειδή κάποιος παραβιάζει τον ΚΟΚ και άρα θα πρέπει να είναι έτοιμος να αντιδράσει
5 Μαίου 2024
6 Μαίου 2024
6ο Μάθημα
Οδήγηση σε στενούς και ανηφορικούς δρόμους για να τελειοποιήσει την χρήση του συμπλέκτη του φρένου και του τιμονιού και αύξηση της χρήσης πολλών ταυτόχρονων χειρισμών(multitasking)
7 Μαίου 2024
7ο Μάθημα
Εκμάθηση οπισθοπορείας σε ευθεία κίνηση σε πρώτη φάση με πολύ αργή ταχύτητα,σε γρήγορη ταχύτητα(για να μάθει να διορθώνει τα λάθη γρήγορα),οδήγηση προς τα πίσω σε σχετκά στενό δρόμο στο κέντρο του με τελείωμα ελαφριά στροφή(όχι οπισθογωνία)και είσοδο σε πολύ στενό δρόμο( με την όπισθεν)
7 Μαίου 2024
8 Μαίου 2024
8ο Μάθημα
Εκμάθηση παρκαρίσματος σε μεγάλο χώρο(περιορισμοί και απαγορεύσεις για τις εξετάσεις) και αφού το έχει εμπεδώσει παρκάρισμα(κανονικό) σε στενό χώρο(ανηφορικό και κατηφορικό)
Σε αυτό το σημείο μαθαίνουμε και την εκκίνηση με χρήση του χειροφρένου σε μεγάλη ανηφόρα κλισης περίπου 15%)
9 Μαίου 2024
9ο Μάθημα
Εκμάθηση οπισθογωνίας(περιορισμοί-απαγορεύσεις) με σταματήματα και χωρίς σταματήματα και όταν είναι σε θέση ο μαθητής οπισθογωνία σε πάρκινγκ(Super Market).Εφόσον έχει μάθει οπισθογωνία και παρκάρισμα αυτά επαναλαμβάνονται σε κάθε μάθημα από εδώ και πέρα τουλάχιστον μια φορά
9 Μαίου 2024
10 Μαίου 2024
10ο Μάθημα
Αύξηση μέσης ωριαίας ταχύτητας και οδήγηση στην Κηφισίας με προσπεράσεις αλλαγές λωρίδων και εδώ πιέζουμε τον μαθητή να κάνει λάθη(γιατί από τα λάθη μαθαίνει).Οδήγηση στο κέντρο των Αθηνών(Σύνταγμα) για να μάθει να αντιμετωπίζει τις όποιες κατταστάσεις συναντήσει εκεί(ιδιαίτερα τα μηχανάκια)
11 Μαίου 2024
11ο Μάθημα
Οδήγηση στον Αυτοκινητόδρομο.Λίγο πριν βγεί στον αυτοκινητόδρομο γίνεται ένα μίνι μάθημα για το πως να μπει να βγει από τον αυτοκινητόδρομο,προσπεράσεις,αποστασεις ασφαλείας,έκτακτες ανάγκες.Η ταχύτητα κίνησης μας είναι στο χιλιομετρικό όριο του δρόμου(130χλμ/ώρα)
11 Μαίου 2024
12 Μαίου 2024
12ο Μάθημα
Μάθημα στον χώρο των εξετάσεων για να εξοικιωθεί με τους εκεί δρόμους(Χαλάνδρι)
13 Μαίου 2024
13ο Μάθημα
Οδήγηση στο Βουνό:Γρήγορη οδήγηση στο βουνό για να μάθει τις γραμμές στριψίματος,γρήγορα κατεβάσματα ταχύτητας,υπολογισμό κλίσης του δρόμου και να μάθει να υπολογίζει πόσο κλειστή,ανοιχτή ή ανάποδη είναι μία στροφή
13 Μαίου 2024
ΕΥΛΟΓΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Ο λόγος είναι ότι μας ενδιαφέρει να επεμβένουμε όσο πιο λίγο γίνετε στον μαθητή.Αν τα έχει όλα από την αρχή θα "χαθεί" και θα αγχωθεί με αποτέλεσμα να χρειάζεται να επεμβαίνουμε συχνά.Εκτός αυτού αν κάνει πολλά λάθη ταυτόχρονα δεν είμαστε σε θέση να προλάβουμε να του τα πούμε όλα εκείνη την ώρα για να τα διορθώσει μόνος του.