Open menu

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης που ακολουθεί δεν είναι δεσμευτικό και αφορά αρχάριο μαθητή ηλικίας 18 χρονών.

¨Οσο η ηλικία αυξάνεται τόσο αυξάνεται και ο αριθμός των μαθημάτων που θα χρειαστούν για την ίδια απόδοση ενός μαθητή ηλικίας 18 χρονών(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και οι εξαιρέσεις)

Τα παραπάνω είναι προιόν στατιστικής έρευνας που αφορά παλιούς μας μαθητές από την μέχρι τώρα πολύχρονη εμπειρία μας.

Το πρόγραμμα αφορά τα υποχρεωτικά μαθήματα δηλαδή 25 ώρες των 45 λεπτών(τα οποία όμως συνήθως τα κάνουμε 2χ 45 λεπτά/μάθημα άρα μιλάμε για 13 μαθήματα

1η Μαίου 2024

1ο Μάθημα

Γνωρημία με τον δάσκαλο.

Επεξήγηση βασικών χειριστηρίων.

Εκμάθηση τοποθέτησης του οχήματος στον χώρο.

Εφαρμογή αυτών.

Σε αυτήν την φάση ο μαθητής χειρίζετε μόνο το τιμόνι

1η Μαίου 2024

2 Μαίου 2024

2ο Μάθημα

Εφαρμογή 1ου μαθήματος και στην συνέχεια επεξήγηση μοχλού και χρήση ταχυτήτων.

3 Μαίου 2024

3ο Μάθημα

Εφόσον μπορεί και εφαρμόζει της γνώσεις των δύο προηγούμενων μαθημάτων προχωράμε στην επεξήγηση και σωστή χρήση του συμπλέκτη

3 Μαίου 2024

4 Μαίου 2024

4ο Μάθημα

Επανάληψη χρήσης του συμπλέκτη και δυσκολευουμε λίγο τον μαθητή βάζοντας και ανηφόρες μαθαίνοντας το "τρέμουλο" και την ισσοροπία με τον συμπλέκη.Ταυτόχρονα πάμε και σε λίγο πιο κεντρικούς δρόμους για να εξοικοιώνεται με την κανονική ταχύτητα κυκλοφορίας

5 Μαίου 2024

5ο Μάθημα

Μικρή επανάληψη με τον συμπλέκτη και προχωράμε στην επεξήγηση της χρήσης του γκαζιού και του φρένου.Εδώ δίνουμε ιδιαίτερη σημασία ειδικά στην χρήση του φρένου για να μάθει να το χρησημοποιεί σωστα.Σε αυτό το σημείο αρχίζει και μαθαίνει την συμπεριφορά που θα πρέπει να έχει έναντι των άλλων χρηστών του δρόμου(πεζοί,οχήματα,ποδήλατα) και του εξηγούμε ότι τα ατυχήματα γίνονται επειδή κάποιος παραβιάζει τον ΚΟΚ και άρα θα πρέπει να είναι έτοιμος να αντιδράσει

5 Μαίου 2024

6 Μαίου 2024

6ο Μάθημα

Οδήγηση σε στενούς και ανηφορικούς δρόμους για να τελειοποιήσει την χρήση του συμπλέκτη του φρένου και του τιμονιού και αύξηση της χρήσης πολλών ταυτόχρονων χειρισμών(multitasking)

7 Μαίου 2024

7ο Μάθημα

Εκμάθηση οπισθοπορείας σε ευθεία κίνηση σε πρώτη φάση με πολύ αργή ταχύτητα,σε γρήγορη ταχύτητα(για να μάθει να διορθώνει τα λάθη γρήγορα),οδήγηση προς τα πίσω σε σχετκά στενό δρόμο στο κέντρο του με τελείωμα ελαφριά στροφή(όχι οπισθογωνία)και είσοδο σε πολύ στενό δρόμο( με την όπισθεν)

7 Μαίου 2024

8 Μαίου 2024

8ο Μάθημα

Εκμάθηση παρκαρίσματος σε μεγάλο χώρο(περιορισμοί και απαγορεύσεις για τις εξετάσεις) και αφού το έχει εμπεδώσει παρκάρισμα(κανονικό) σε στενό χώρο(ανηφορικό και κατηφορικό)

Σε αυτό το σημείο μαθαίνουμε και την εκκίνηση με χρήση του χειροφρένου σε μεγάλη ανηφόρα κλισης περίπου 15%)

9 Μαίου 2024

9ο Μάθημα

Εκμάθηση οπισθογωνίας(περιορισμοί-απαγορεύσεις) με σταματήματα και χωρίς σταματήματα και όταν είναι σε θέση ο μαθητής οπισθογωνία σε πάρκινγκ(Super Market).Εφόσον έχει μάθει οπισθογωνία και παρκάρισμα αυτά επαναλαμβάνονται σε κάθε μάθημα από εδώ και πέρα τουλάχιστον μια φορά

9 Μαίου 2024

10 Μαίου 2024

10ο Μάθημα

Αύξηση μέσης ωριαίας ταχύτητας και οδήγηση στην Κηφισίας με προσπεράσεις αλλαγές λωρίδων και εδώ πιέζουμε τον μαθητή να κάνει λάθη(γιατί από τα λάθη μαθαίνει).Οδήγηση στο κέντρο των Αθηνών(Σύνταγμα) για να μάθει να αντιμετωπίζει τις όποιες κατταστάσεις συναντήσει εκεί(ιδιαίτερα τα μηχανάκια)

11 Μαίου 2024

11ο Μάθημα

Οδήγηση στον Αυτοκινητόδρομο.Λίγο πριν βγεί στον αυτοκινητόδρομο γίνεται ένα μίνι μάθημα για το πως να μπει να βγει από τον αυτοκινητόδρομο,προσπεράσεις,αποστασεις ασφαλείας,έκτακτες ανάγκες.Η ταχύτητα κίνησης μας είναι στο χιλιομετρικό όριο του δρόμου(130χλμ/ώρα)

11 Μαίου 2024

12 Μαίου 2024

12ο Μάθημα

Μάθημα στον χώρο των εξετάσεων για να εξοικιωθεί με τους εκεί δρόμους(Χαλάνδρι)

13 Μαίου 2024

13ο Μάθημα

Οδήγηση στο Βουνό:Γρήγορη οδήγηση στο βουνό για να μάθει τις γραμμές στριψίματος,γρήγορα κατεβάσματα ταχύτητας,υπολογισμό κλίσης του δρόμου και να μάθει να υπολογίζει πόσο κλειστή,ανοιχτή ή ανάποδη είναι μία στροφή

13 Μαίου 2024

ΕΥΛΟΓΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ο λόγος είναι ότι μας ενδιαφέρει να επεμβένουμε όσο πιο λίγο γίνετε στον μαθητή.Αν τα έχει όλα από την αρχή θα "χαθεί" και θα αγχωθεί με αποτέλεσμα να χρειάζεται να επεμβαίνουμε συχνά.Εκτός αυτού αν κάνει πολλά λάθη ταυτόχρονα δεν είμαστε σε θέση να προλάβουμε να του τα πούμε όλα εκείνη την ώρα για να τα διορθώσει μόνος του.

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Snowplow
Accept
Decline
Google Analytics
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Functional
Tools used to give you more features when navigating on the website, this can include social sharing.
Joomla! Engagebox
Accept
Decline
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Quantcast
Accept
Decline
Facebook
Accept
Decline
Advertisement
If you accept, the ads on the page will be adapted to your preferences.
Google Ad
Accept
Decline