ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Το κέντρο μας καλύπτει όλα τα ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΕΙΑ: Μαρούσι, Νέα Ιωνία, Ηράκλειο- Κηφισιά, Ν. Ερυθραία, Εκάλη, Πολιτεία, Δροσιά, Σταμάτα,  Λυκόβριση,  Μεταμόρφωση, Πεύκη, Μελίσσια, Βριλησσια, Χαλάνδρι, Πεντέλη, Αγία Παρασκευή, Χολαργό, Ψυχικό, Φιλοθέη.
Η διεύθυνση παραλαβής θα συμφωνηθεί την ημέρα της έγγραφης σας στο Κέντρο(Σχολή)
 
Οι εξειδικευμένες πληροφορίες που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας ισχύουν για το δικό μας ΚΕΝΤΡΟ και πιθανόν να μην έχουν εφαρμογή σε άλλες σχολές της χώρας.
Δεν είμαστε μια άλλη σχολή οδηγών είμαστε ένα Πρότυπο Κέντρο Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής 
Η Πρακτική εκπαίδευση στο ΚΕΝΤΡΟ ΜΑΣ συντελείτε σε 2 Στάδια. Η πολύχρονη εμπειρία μας έχει διδάξει ότι οι υποψήφιοι πρέπει:
Συγκεκριμένα στο:
-1ο Στάδιο: Ο υποψήφιος θα εξοικειωθεί με τον Χειρισμό & την Οδήγηση του οχήματος,( Τα μαθήματα αυτά γίνονται σε ήσυχες περιοχές όπως το Μαρούσι, Κεφαλαρι , Κηφισσιά , Βριλίσια, Πεύκη, Χαλάνδρι, Πεντέλη, Μελλίσια)
-2ο Στάδιο: Ο υποψήφιος θα διδαχθεί Κυκλοφοριακή αγωγή και την σωστή νοοτροπία οδήγησης
Αυτό το μέρος γίνεται πολύ εύκολο και μπορεί να προχωρήσει πολύ σε βάθος αν υπάρχουν ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ, αντίθετα γίνεται πολύ δύσκολο όταν δεν υπάρχουν ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ 
 
Προσέξτε πως οι ΝΕΟΙ οδηγοί αποκτούν την νοοτροπία των παλαιών παρόλο που όταν απεφοίτησαν από την ΣΧΟΛΗ είχαν μάθει και εφάρμοζαν εντελώς διαφορετικά πράγματα. Όταν η ΕΜΠΕΙΡΙΑ του ΝΕΟΥ ΟΔΗΓΟΥ αυξάνεται και αποκτά λίγο αυτοπεποίθηση, βλέπει τους γύρω του πως οδηγούν δηλ. φίλοι-γονείς κ.λ.π. οι οποίοι είναι και τα πρότυπα του  και επηρεάζεται αρνητικά , ενώ θα έπρεπε εκείνος , σαν νέος οδηγός, να επηρεάζει την δικιά τους οδήγηση .
Να αναφέρουμε μερικά ενδεικτικά παραδείγματα για καλλίτερη κατανόηση:
Να βλέπει οδηγούς
1- Να οδηγούν συνεχώς στην μεσαία ή στην αριστερή λωρίδα σε αυτοκινητόδρομο , την στιγμή που η δεξιά λωρίδα είναι τελείως ελεύθερη
2- Να στρίβουν αριστερά και να εισέρχονται στο αριστερό ρεύμα του δρόμου που ευρίσκονται ή που πρόκειται να εισέλθουν. 
3- Να παραβιάζουν ΣΤΟΠ χωρίς λόγο
4- Να σταθμεύουν επάνω στο πεζοδρόμιο χωρίς λόγο κ.λ.π.
Για τους γονείς ή όλους όσους αποτελούν πρότυπα για νέους οδηγούς δείτε στο ευρετήριο το θέμα:
 
 
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που εφαρμόζουμε, είναι μελετημένο ώστε να προσφέρει αυτές τις γνώσεις και την κατάλληλη νοοτροπία.
 
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ: Η Θεωρητική εκπαίδευση πρέπει να γίνεται σχεδόν παράλληλα με την πρακτική(όχι πρώτα ΠΡΑΚΤΙΚΑ και μετά ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ) διότι έτσι είναι( η θεωρητική εκπαίδευση) πιο αποτελεσματική, παρόλο που οι νομοθετούντες (Ευρωπαίοι και Έλληνες) έχουν αντίθετη άποψη.
Αυτά επιβάλλει η εμπειρία μας(των δασκάλων). Ρωτήστε μας επί αυτού προκειμένου να σας δώσουμε μια τεκμηριωμένη άποψη και καλά θα κάνουν να μας ρωτήσουν και οι νομοθετούντες

ΒΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Στο 1ο ΣΤΑΔΙΟ να μάθουν να χειρίζονται το όχημα τους. Η δραστηριότητα αυτή θα πρέπει να κατευθύνεται από το ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ του ατόμου και όχι από την σκέψη του, δηλαδή να έχουν δημιουργηθεί ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ. Εάν σε αυτό το στάδιο ο χρήστης του δρόμου δεν έχει εκπαιδευθεί ικανοποιητικά, δεν θα μπορέσει να εκπαιδευθεί αποτελεσματικά και στο 2ο στάδιο.
Ο υποψήφιος θα εξοικειωθεί με τον Χειρισμό & την Οδήγηση του οχήματος,( Τα μαθήματα αυτά γίνονται σε ήσυχες περιοχές όπως το Μαρούσι, Κεφαλαρι , Κηφισσιά , Βριλίσια, Πεύκη, Χαλάνδρι, Πεντέλη, Μελλίσια)
Στο 2ο ΣΤΑΔΙΟ αποκτούν την σωστή κυκλοφοριακή αγωγή και νοοτροπία σύγχρονου και μη επιθετικού οδηγού, όπου εκεί μεγάλη συμμετοχή έχει η κρίση , η σκέψη και η Λογική του ατόμου και λιγότερο το Υποσυνείδητο-Αυτοματισμοί
Είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι δεν είναι δυνατόν το ανθρώπινο μυαλό να συντονίσει αποτελεσματικά και τις δύο ανωτέρω δραστηριότητες εάν δεν υπάρξουν κάποιοι ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ σε ότι αφορά τον χειρισμό του οχήματος. Για καλλίτερη κατανόηση να αναφέρουμε ένα παράδειγμα. Δεν μπορεί ο δάσκαλος να εκπαιδεύει τον υποψήφιο πώς να αποφασίζει αν θα κάνει μια προσπέραση, την στιγμή που δεν έχει την ικανότητα( ο υποψήφιος) να χειριστεί ΑΥΤΟΜΑΤΑ( χωρίς να σκέπτεται) το όχημα του , δεν θα μπορέσει να εμπεδώσει την διδασκαλία αυτή.
Γι’αυτό βλέπετε, πολλούς υποψήφιους που μόλις πήραν το δίπλωμα, να φοβούνται να οδηγήσουν και προσφεύγουν σε μετεκπαίδευση, δεν μπορούν να οδηγήσουν, διότι κυρίως το πρώτο στάδιο  των γνώσεων τους είναι ανεπαρκές και θεωρούν ότι θα μάθουν με την εμπειρία που θα αποκτήσουν με την πάροδο του χρόνου. Ο οδηγός με την πάροδο του χρόνου αποκτά την ευχέρεια και όχι την γνώση, η γνώση πρέπει να υπάρχει για να γίνει ευχέρεια με την εμπειρία
Ο υποψήφιος θα διδαχθεί Κυκλοφοριακή αγωγή και την σωστή νοοτροπία οδήγησης
Αυτό το μέρος γίνεται πολύ εύκολο και μπορεί να προχωρήσει πολύ σε βάθος αν υπάρχουν ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ, αντίθετα γίνεται πολύ δύσκολο όταν δεν υπάρχουν ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ
Προσέξτε πως οι ΝΕΟΙ οδηγοί αποκτούν την νοοτροπία των παλαιών παρόλο που όταν απεφοίτησαν από την ΣΧΟΛΗ είχαν μάθει και εφάρμοζαν εντελώς διαφορετικά πράγματα. Όταν η ΕΜΠΕΙΡΙΑ του ΝΕΟΥ ΟΔΗΓΟΥ αυξάνεται και αποκτά λίγο αυτοπεποίθηση, βλέπει τους γύρω του πως οδηγούν δηλ. φίλοι-γονείς κ.λ.π. οι οποίοι είναι και τα πρότυπα του  και επηρεάζεται αρνητικά , ενώ θα έπρεπε εκείνος , σαν νέος οδηγός, να επηρεάζει την δικιά τους οδήγηση .
Να αναφέρουμε μερικά ενδεικτικά παραδείγματα για καλλίτερη κατανόηση:
Να βλέπει οδηγούς
1- Να οδηγούν συνεχώς στην μεσαία ή στην αριστερή λωρίδα σε αυτοκινητόδρομο , την στιγμή που η δεξιά λωρίδα είναι τελείως ελεύθερη
2- Να στρίβουν αριστερά και να εισέρχονται στο αριστερό ρεύμα του δρόμου που ευρίσκονται ή που πρόκειται να εισέλθουν. 
3- Να παραβιάζουν ΣΤΟΠ χωρίς λόγο
4- Να σταθμεύουν επάνω στο πεζοδρόμιο χωρίς λόγο κ.λ.π.
Για τους γονείς ή όλους όσους αποτελούν πρότυπα για νέους οδηγούς δείτε στο ευρετήριο το θέμα: Οδηγός προς τους γονείς πατήστε εδώ για περισσότερα, σελίδα 22-24 βιβλίου εκπαίδευσης.
 
 
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που εφαρμόζουμε, είναι μελετημένο ώστε να προσφέρει αυτές τις γνώσεις και την κατάλληλη νοοτροπία. Βλέπε εκπαιδευτικό πρόγραμμα Σχολής Οδηγών-ΚΕΝΤΡΟΥ εδώ  σελίδα 3 και 4 βιβλίου εκπαίδευσης
 
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ: Η Θεωρητική εκπαίδευση πρέπει να γίνεται σχεδόν παράλληλα με την πρακτική(όχι πρώτα ΠΡΑΚΤΙΚΑ και μετά ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ) διότι έτσι είναι( η θεωρητική εκπαίδευση) πιο αποτελεσματική, παρόλο που οι νομοθετούντες (Ευρωπαίοι και Έλληνες) έχουν αντίθετη άποψη.
Αυτά επιβάλλει η εμπειρία μας(των δασκάλων). Ρωτήστε μας επί αυτού προκειμένου να σας δώσουμε μια τεκμηριωμένη άποψη και καλά θα κάνουν να μας ρωτήσουν και οι νομοθετούντες

ΠΡΟΣΟΧΗ

Η Θεωρητική εκπαίδευση πρέπει να γίνεται σχεδόν παράλληλα με την πρακτική(όχι πρώτα ΠΡΑΚΤΙΚΑ και μετά ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ) διότι έτσι είναι( η θεωρητική εκπαίδευση) πιο αποτελεσματική, παρόλο που οι νομοθετούντες (Ευρωπαίοι και Έλληνες) έχουν αντίθετη άποψη.
Αυτά επιβάλλει η εμπειρία μας(των δασκάλων). Ρωτήστε μας επί αυτού προκειμένου να σας δώσουμε μια τεκμηριωμένη άποψη και καλά θα κάνουν να μας ρωτήσουν και οι νομοθετούντες

Τα βιβλία μας για να πάρετε το δίπλωμα οδήγησης με την πρώτη