Alternative flash content

Requirements

Get Adobe Flash player

Facebook

ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΕΙ

ΟΙ ΟΚΤΩ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Τις πληροφορίες που θα διαβάστε παρά κάτω είναι όπως οι 10 εντολές. Εμείς τις αποκαλούμε << ΟΙ ΟΚΤΩ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ>> και προσέξτε μην τις πάρετε στραβά ή μην τις ερμηνεύστε όπως σας βολεύει. Ισως να υπάρχουν και κάποιες άλλες ακόμη που μας ξεφεύγουν , εάν έχετε άποψη επικοινωνείστε μαζί μας.

ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ/ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ/ΕΝΤΟΛΕΣ

1-Οι γρήγοροι οδηγοί δεν σκοτώνουν ποτέ οι αργοί πάντα.

Όταν λέμε γρήγορο οδηγό εννοούμε τον οδηγό που τρέχει με μια ταχύτητα υποφερτή και όχι τους παρανοϊκούς π.χ. Όταν το όριο είναι 90 χιλ/ώρα να οδηγούμε με μια ταχύτητα μεταξύ 65-100 χιλ/ωρα με την προϋπόθεση ότι μας το επιτρέπουν οι συνθήκες. Επομένως οι οδηγοί που οδηγούν με ταχύτητα μικρότερη του 65, χωρίς να υπάρχει λόγος θεωρείται αργός οδηγός. Δεν μπορεί να οδηγείτε στην Κηφισσίας με ταχύτητα μικρότερη των 50 χιλ/ωρα την στιγμή που το όριο είναι 70 χιλ/ωρα, εάν όμως παρά ταύτα θέλετε να πάτε τόσο αργά , θα πρέπει να οδηγείτε στην δεξιά λωρίδα. Οι σωστοί γρήγοροι οδηγοί δεν ενοχλούν κανένα χρήστη του δρόμου ενώ οι αργοί ενοχλούν όλους τους χρήστες του δρόμου. Το πάω αργά γιατί βγάζουμε ισχύει μόνο στην περίπτωση που οι συνθήκες το επιβάλλουν π.χ. βροχή , ομίχλη, κούραση κ.λ.π.
Οτιδήποτε έξω από τα όρια που αναφέρω εδώ είναι παρανοϊκό όσο καλό αυτ/το και αν έχεις, δεδομένου ότι δεν είσαι μονός σου στο δρόμο
2- Οι καλοί οδηγοί πρέπει , να γνωρίζουν και να μπορούν ,να οδηγούν όλες τις μάρκες των οχημάτων, ακόμη και αν είναι χαλασμένα.
Δεν θα πρέπει, επειδή συνήθως οδηγείτε ένα καλό και μεγάλο αυτ/το, να μην μπορείτε να οδηγείτε μικρά μικρότερης αξίας αυτ/τα. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προσαρμόστε το τρόπο που λειτουργείτε σαν οδηγός , ανάλογα το αυτ/το που πρόκειται να οδηγείστε.
Θα σας αναφέρω μερικά παραδείγματα για να καταλάβετε τι εννοούμε:
Α- Ένα Mercedes, θα το οδηγείστε με διαφορετικό τρόπο, απ' ότι θα οδηγείστε ένα YARIS, τα 130 χιλ/ωρα είναι μια μέση ταχύτητα για το Mercedes ,ενώ για το YARIS είναι από μεγάλη έως πολύ μεγάλη ταχύτητα, επίσης η πρόσφυση του ενός αυτ/του δεν συγκρίνεται με την πρόσφυση του άλλου και υπάρχουν βέβαια και άλλες σημαντικές διαφορές μεταξύ μικρών και μεγάλων οχημάτων, δεν είναι του παρόντος να το αναλύσουμε .
Β- Όταν οδηγείτε ένα αυτ/το με φθαρμένα ελαστικά ή αμορτισέρ θα πρέπει να προσαρμόστε την οδήγηση σας, δηλ την ταχύτητα σας ώστε να αντιμετωπίστε το πρόβλημα ή αν είστε κουρασμένος δεν πρέπει να οδηγείτε όπως όταν είστε ξεκούραστος. Αυτού του είδους τις εκτιμήσεις δεν μπορεί να τις κάνει κανείς άλλος , παρά μόνο εσείς γιατί εσείς ξέρετε τον εαυτό σας και το όχημα σας. Θα μου πείτε γιατί πρέπει να οδηγήσω; Θεωρούμε ότι πρέπει να οδηγήσεις γιατί υπάρχει μεγάλη ανάγκη και όχι για να το παίξουμε σκληροί και μάγκες
3- Μάθε να προβλέπεις τα λάθη των άλλων χρηστών του δρόμου, μόνο έτσι δεν θα δημιουργήσεις, αλλά και δεν θα πάθεις  ατύχημα.
Όταν οδηγείτε θα πρέπει να κοιτάτε τους άλλους χρήστες του δρόμου και να σκέφτεστε : τι ανοησία θα κάνει ο μπροστινός μου ή ο πλαϊνός μου και αν την κάνει τι πρέπει να κάνω εγώ και σε ποιά δεδομένη στιγμή για να αποφύγω το ατύχημα;
Α- Δεν νοείται να θεωρείτε- φθάνοντας σε μία διασταύρωση όπου ο άλλος έχει ΣΤΟΠ- ότι θα σταματήσει για να σεβαστεί την προτεραιότητα σας. Για να είστε ασφαλής θα πρέπει να είστε έτοιμοι να σταματήστε εσείς για να μην γίνει ατύχημα.
Β- Ας πούμε ότι βλέπετε κάποιον απέναντι σας να κάνει κάποια προσπέραση, μην προσπερνάτε και εσείς παρόλο που κρίνετε ότι έχετε αρκετό χώρο.
Γ- Βλέπεις ότι κάποιος πεζός είναι έτοιμος να κατέβει από το πεζοδρόμιο, παρόλο που δεν έχει διάβαση πεζών, σταματήστε και αφήστε τον να φύγει
4- Μην στηρίζεις την ακεραιότητα σου στους αγίους και γενικότερα στην θρησκεία, κανένας άλλος άγιος δεν θα σε σώσει παρά μόνο ο εαυτός σου.
Δεν ξέρω πόσο θρησκόληπτοι είσαστε, αλλά καλά θα κάνετε τουλάχιστον για την οδήγηση να μην είσαστε. Δεν μπορεί να πιστεύεται ότι θα κάνετε του κόσμου τις τρέλες και τις ανοησίες και θα σας σώσει ο ΧΡΗΣΤΟΣ ή η ΠΑΝΑΓΙΑ, είσαστε καταδικασμένοι. Να έχετε υπ’όψιν σας ότι τα εικονοστάσια που βλέπετε σε κάτι στροφές τα έχουν κατασκευάσει κάποιοι ανόητοι που έχουν τραυματιστεί ή έχουν σκοτωθεί και πιστεύουν ότι όταν θα ξαναβρεθούν εκεί θα τους προφυλάξει ο ΑΓΙΟΣ

5-Σε ένα ατύχημα ευθύνονται και οι δύο εμπλεκόμενοι. Τη μεγάλη ευθύνη την έχει αυτός που παραβιάζει τον ΚΟΚ και τη μικρή αυτός που δεν προέβλεψε την παράβαση του άλλου.

Σε ένα ατύχημα την μεγάλη ευθύνη την έχει αυτός που παραβίασε τον ΚΟΚ και την μικρή αυτός που δεν προέβλεψε την παράβαση του άλλου. Ας εξηγήσουμε τι εννοούμε: Δεν μπορεί να ξεκινάτε από φανάρι με πράσινο και να τρακάρετε με άλλον που έχει παραβιάσει το κόκκινο, θα έπρεπε να το προβλέψτε προκειμένου να αποφύγετε το ατύχημα. Αναλύστε τα ατυχήματα που έχουν πάθει κάποιοι του περιβάλλοντος σας και θα δείτε ότι φταίνε και οι δύο και βέβαια μην σκέφτεστε ποιος πληρώνει ποιόν , αυτό είναι άλλο πράγμα

6- Δεν υπάρχουν κανόνες στην οδήγηση, αλλά μόνο εξαιρέσεις.

Δεν μπορούμε να θεωρούμε ότι επειδή περάσαμε από το ίδιο σημείο 2 ή 3 φορές ότι θα ισχύουν πάντα οι ίδιες συνθήκες ή ότι το όχημα μας θα είναι πάντα στην ίδια κατάσταση, που σημαίνει ότι κάθε φορά που περνάμε από το ίδιο σημείο επικρατούν διαφορετικές συνθήκες, είτε αυτό αφορά τις κυκλοφοριακές συνθήκες, είτε αφορά το όχημα είτε τον οδηγό.

7- Να οδηγείτε έτσι ώστε να μην ενοχλείτε τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Προσοχή ένας σωστός οδηγός είναι αυτός που δεν ενοχλεί κανένα χρήστη του δρόμου , με απότομους ελιγμούς, με κορναρίσματα, με άναμμα φώτων, με βρισιές, με πέταγμα υδάτων ( κοινώς μπουγέλα) και άλλες ενέργειες. Όταν οδηγείτε και σας κορνάρουν οι άλλοι χρήστες ή σας ανάβουν φώτα προσέξτε γιατί κάτι δεν κάνετε καλά, βέβαια αν αυτό σας το κάνει κάποιος οδηγός εδώ και εκεί τότε μην το λαμβάνετε υπ’όψιν , πρόκειται για ιδιόμορφο τύπο, αν όμως σας το κάνουν αρκετοί τότε έχετε πρόβλημα

8- Το να κάνετε λάθη είναι αναμενόμενο, το να διορθώνετε τα λάθη είναι αυτό που πρέπει να μάθετε πάρα πολύ καλά.

Μην έχετε την ψευδαίσθηση ότι οδηγώντας δεν θα κάνετε λάθη , αυτό είναι αναπόφευκτο, προσέξτε όμως να μάθετε να διορθώνεται τα λάθη σας την σωστή στιγμή με τις σωστές ενέργειες. Όποιος πει ότι δεν κάνει λάθη στην οδήγηση και ψεύδεται ασύστολα και είναι και ανόητος. Στο δικό μας κέντρο εκπαίδευσης η εκπαίδευση που γίνεται έχει σαν στόχο κυρίως αυτό , δηλ. πώς να διορθώνεται τα λάθη που κάνετε χωρίς κόστος.

Ένα παράδειγμα θα σας πείσει καλλίτερα:

Ας πούμε ότι παίρνετε μια στροφή με μεγάλη ταχύτητα , γιατί κάνατε κακό υπολογισμό και κινδυνεύετε να βγείτε εκτός δρόμου, εάν δεν μπορέστε να διορθώστε φρενάροντας επάνω στην στροφή, στο σωστό σημείο και με το σωστό τρόπο είσαστε καταδικασμένοι να βγείτε έξω από την στροφή.

Copyright © 2015. All Rights Reserved.